Мақолаҳо


ПАЁМ ВА МАОРИФ: МАСЪУЛИЯТИ УМУМИМИЛЛӢ
РИСОЛАТИ ОМӮЗГОРӢ
Пешбурди ҳисси масъулият ва ватандӯстӣ дар омодагии ҷавонон ба хидмати артиши миллӣ
Рушди тафаккури техникӣ дар дарсҳои физика
Донистани методикаи таълим чӣ бартарият дорад?
Муносибати босалоҳият дар таълим ва омӯзиши забонҳои хориҷӣ бо дарназардошти меъёрҳои байналмилалӣ
Ба таълими физика таваҷҷуҳи бештар мебояд
оё ба хурдсолон дониши молиявӣ зарур аст?
тарзи гузаронидани “Маҳфили физикӣ” дар муассисаҳои таълими
Равандҳои методологии таҳқиқот дар муҳити онлайнӣ
хадамоти методӣ ва мутахассисони ҷавон
ТАТБИҚИ ТЕХНОЛОГИЯҲОИ ЗЕҲНИ СУНЪӢ ДАР СОҲАИ МАОРИФ
Пойтахт-рамзи бедорӣ ва рушду нумӯи ватан
РӮЗИ ПОЙТАХТИ ҶУМҲУРИИ ТОҶИКИСТОН – ШАҲРИ ДУШАНБЕ ИМСОЛ БА 19 АПРЕЛ РОСТ ОМАД
Ҳадаф: таъмини сифати таҳсилот
НАСЛИ ИСТИҚЛОЛ ВА ДАРКИ АРЗИШҲОИ ТАЪРИХӢ
хонандагон аз фанни “омодагии ибтидоии ҳарбӣ” ҷиҳо меомӯзанд?

ҶАНГИ БУЗУРГИ ВАТАНИРО БА НАВРАСОН ЧӢ ГУНА ТАЪЛИМ ДИҲЕМ?
ҶАВОНОН – НЕРУИ СОЗАНДА ВА ОЯНДАИ МИЛЛАТ

КОРНАМОӢ ДАР ДУ ҶАБҲА