Мақолаҳо ПАЁМ ВА МАОРИФ: МАСЪУЛИЯТИ УМУМИМИЛЛӢ РИСОЛАТИ ОМӮЗГОРӢ Пешбурди ҳисси масъулият ва ватандӯстӣ дар омодагии ҷавонон ба хидмати артиши миллӣ Рушди тафаккури техникӣ дар дарсҳои физика Донистани методикаи таълим чӣ бартарият дорад? Муносибати босалоҳият дар таълим ва омӯзиши забонҳои хориҷӣ бо дарназардошти меъёрҳои байналмилалӣ Ба таълими физика таваҷҷуҳи бештар мебояд оё ба хурдсолон дониши молиявӣ зарур аст? тарзи гузаронидани “Маҳфили физикӣ” дар муассисаҳои таълими Равандҳои методологии таҳқиқот дар муҳити онлайнӣ хадамоти методӣ ва мутахассисони ҷавон ТАТБИҚИ ТЕХНОЛОГИЯҲОИ ЗЕҲНИ СУНЪӢ ДАР СОҲАИ МАОРИФ Пойтахт-рамзи бедорӣ ва рушду нумӯи ватан РӮЗИ ПОЙТАХТИ ҶУМҲУРИИ ТОҶИКИСТОН – ШАҲРИ ДУШАНБЕ ИМСОЛ БА 19 АПРЕЛ РОСТ ОМАД Ҳадаф: таъмини сифати таҳсилот НАСЛИ ИСТИҚЛОЛ ВА ДАРКИ АРЗИШҲОИ ТАЪРИХӢ хонандагон аз фанни “омодагии ибтидоии ҳарбӣ” ҷиҳо меомӯзанд? ҶАНГИ БУЗУРГИ ВАТАНИРО БА НАВРАСОН ЧӢ ГУНА ТАЪЛИМ ДИҲЕМ? ҶАВОНОН – НЕРУИ СОЗАНДА ВА ОЯНДАИ МИЛЛАТ КОРНАМОӢ ДАР ДУ ҶАБҲА РӮЗИ БАЙНАЛМИЛАЛИИ ҲИФЗИ КӮДАКОН: МАСЪУЛИЯТИ МО ДАР НАЗДИ НАСЛИ ОЯНДА ҲАДАФ АЗ ҚАБУЛИ СТРАТЕГИЯИ МИЛЛИИ АРЗЁБИИ СИФАТИ ТАҲСИЛОТ ДАР ЧИСТ РӮЗИ БАЙНАЛМИЛАЛИИ ҲИФЗИ КӮДАКОН: МАСЪУЛИЯТИ МО ДАР НАЗДИ НАСЛИ ОЯНДА НАҚШИ ВАҲДАТИ МИЛЛӢ ДАР ТАҲКИМИ ДАВЛАТДОРИИ ТОҶИКОН НИЗОМИ 10-ХОЛАИ БАҲОГУЗОРӢ: ОМИЛИ МУҲИММИ РУШДИ ТАЪЛИМ ДАР ЗАМОНИ МУОСИР БАҲОГУЗОРИИ ДАҚИҚ – ПОЯИ ТАҲСИЛОТИ БОСИФАТ, ЗАРУРАТИ НИЗОМИ 10-ХОЛА ДАР МУАССИСАҲОИ ТАҲСИЛОТИ УМУМИИ ҶУМҲУРИИ ТОҶИКИСТОН ГУЗАРИШ БА НИЗОМИ БАҲОГУЗОРИИ 10-ХОЛА: ҚАДАМЕ БА САМТИ ТАҲСИЛОТИ МУОСИР ҚУДРАТИ ҲАҚИҚИИ МИЛЛАТ – ИЛМУ МАЪРИФАТ ТОҶИКИСТОН ДАР 34 СОЛИ ИСТИҚЛОЛ: РОҲЕ ПУР АЗ ИБРАТ ВА КОМЁБӢ ИСТИҚЛОЛИЯТИ ДАВЛАТӢ – ПОЯИ РУШДИ УСТУВОР ВА КАФИЛИ АМНИЯТИ МИЛЛӢ ИСТИҚЛОЛИЯТИ ДАВЛАТӢ ВА МАНФИАТҲОИ ОН СОҲАИ МАОРИФ ДАР ПАРТАВИ ИСТИҚЛОЛИ ДАВЛАТӢ ОИЛА ВА МАКТАБ: ДУ СУТУНИ ЯГОНАИ ТАРБИЯ ВА ТАҲСИЛ БАРНОМАИ ЭЛЕКТРОНИИ EDONISH ҲАМЧУН УНСУРИ КАЛИДИИ РАҚАМИКУНОНИИ НИЗОМИ МИЛЛИИ ТАҲСИЛОТ